14.11.09

Mysig lördagskväll

Magen är utspänd ordentligt. God mat, fantastiskt trevligt sällskap och så godis blev det ikväll! En spontan socialkväll med närmsta vännerna.

Igår var vi och åt middag hos svärföräldrarna, innan vi åkte när vi stod i köket och pratade så gjorde det extremt ont i de nedre delarna. Har tidigare haft som att det känns som knivar som sticker rakt upp, nu kändes det mycket mer och det var nästan svårt att stå upp.

Säkert massa nerver överallt som kläms åt, tänkte att det kanske var på gång men nätterna är väldigt lugna. Var uppe på toaletten som vanligt under natten och såg snöflingor falla så vackert, så ljudlöst och så fint utanför fönstret! Tänk att det redan närmar sig jul och nytt år, helt galet!

Börjar mer och mer tro på att pappa har rätt angående datum för Sjuan
Jag har ju själv önskat att knodden ska komma på min farmors födelsedag (18/11) och vem vet, hon kanske har ett finger med i spelet där hon sitter på fluffmolnet i himlen och vakar över oss. Det vore i så fall en fin present till henne, hennes fjärde barnbarnsbarn.

1 kommentar:

Drömmen sa...

Hej

Jag hittade till din blogg då du grattade mig till mitt plus på min blogg. Vilken resa du varit igenom, men nu är du snart framme. Vad härligt det måste vara! Jag läste din historia och har en liten fråga hur du kunde gå ända till v.12 innan du fick redan på att du hade fått MA. Såg dem inte på ultraljud, eller gjorde dem ingen på dig innan dess? Jag går bara in i v. 6 på måndag så har många steg framför mig att klara av. Är jätte nervös!

Kram på dig och lycka till!