14.2.11

Helgen i bilder

I lördags var det kalas för lillasyster. Vi är som det så fint heter psudotvillingar eftersom det skiljer 366 dagar mellan oss. Jag fyller den 17 februari och hon den 18 februari.


På väg till moster, trött i bilen

Det är dessvärre 17 mil mellan oss vilket medför att man ju inte träffas alltför ofta. Men det är mysigt de gångerna det inträffar.

Syster och systerson Hugo som tyvärr var ordentligt förkyld och inte hade samma energi som vanligt. Men lika söt för det är han, mosters hjärtegull!


Min älskade lillebror som också är februari-barn (28e) Han är grym på datorer och att trolla.

Maja fick prova kusinens elmotorcykel. Efter 5 minuters instruktion om hur den fungerade lyckades hon själv trampa på gaspedalen och körde sedan in i allt och alla!

Vi fick god mat och fika hos syster, hennes sambos släkt var där så det var fullt hus! De flyttade in i september och vi har inte varit där förrens nu.

Det var en magisk utsikt! Jag älskar landsbygden och det smäller ju högt att de även bor ute i skärgården.

Syns inte tydligt, men här har precis Maja dragit tungan fram o tillbaka på mosters fönster.
Supernöjd är hon!


Avslutar med en bild på min älskade pappa tillika Majas morfar!
Han betyder oerhört mycket och ställer alltid upp oavsett vad det gäller! Han har hjälpt oss med våra fula dörrar i furu som fått färg på sig, får bli ett annat inlägg.
Älskar er min fina familj! ♥ Tack för en mysig helg!

Inga kommentarer: