22.6.09

Hormoner, bacillusker, ett evigt tittande och jubileum

Blev hemmajobb idag, skönt att man har ett sådant jobb där man endast behöver mobil och sin data så kan man jobba. Det tar dock på krafterna att vara förkyld så efter en diskussion med en av mina kunder som var missnöjd med vad mina kollegor gjort orkade jag tillslut inte ta emot allting utan argumenterade tillbaka. När vi la på rann tårarna hejdlöst. Jag lägger över allt ansvar på hormonerna...

Tycker mig ha känt sparkar idag när jag satt upp - det är lycka det!

På onsdag är det besök hos barnmorskan. Sambon kan tyvärr inte följa med på grund av jobbet, men det är ju rutinbesök så han kan förhoppningsvis följa med nästa gång.

Tänk det är märkligt att erfarenheter sitter kvar någonstans inne i hjärnan. Jag tittar på toapappret efter varje toalettbesök. Det har blivit en vana och ingenting jag reflekterar över hela tiden, det går av bara farten. Ja, varför jag tittar är ju på grund av mina tidigare blödningar.

Idag firar jag och sambon fyra år tillsammans! Fyra underbara år som bara sagt svisch, men vad vi har varit med om mycket! Älskar dig bästa sambon!

Kram från mig!

Inga kommentarer: