4.5.11

Vi reflekterar en onsdagkväll i maj

Tack för era kommentarer om akupunktur, tror det vore ganska intressant att prova det framåt hösten faktiskt, bara som ett litet experiment och se om det faktisk gör skillnad på vår manliga infertilitet.

Ser fram emot bloggträffen som är 21 maj i Stockholm, det skall bli så roligt att få träffa er andra som har/är i IVF-världen! ♥

Just nu är det mycket jobb. Uppstigning 06 för att hinna med morgonbestyren o lämna på dagis. Jobba 9-17 och sedan hem för att äta, umgås med Majsan och sedan ta itu med kvällsbestyren. Dagarna går och varje dag är ju ett nytt äventyr att göra det bästa utav.
Nya saker att lära sig, nya sätt att tänka, nya problem att lösa och framförallt att fylla på den viktiga energi-behållaren och förgöra energitjuvarna.

Har ni tänkt på det emellanåt, att vi faktiskt inte lever för alltid?
Den tanken slår mig om inte varje, så varannan dag. Lite jobbigt ibland. Men om någon tycker jag är galen så är det just på grund av att jag försöker leva just här och nu.
Då måste man få vara lite galen.

Saknar dig farmor, saknar dig så att det svider i hjärtat!

Ta vara på er mina fina läsare, tack för att ni läser min blogg trots att jag är väldigt frånvarande. Men det är bara fysiskt, psykiskt tänker jag på er väldigt ofta!

1 kommentar:

Jenny sa...

Tack!:D
Jaa, var galen du.. lev i nuet!! Och bra att du påminner andra om att göra det, lätt att glömma bort att det är NU vi ska leva!
KRAM!