15.5.11

Hur hjälper vi Wabbie Foundation?

Ledig helg efter 12 arbetade dagar, kändes oerhört välförtjänt. Vi har tittat på kosläpp och sedan hängt hemmavid.

Skall sätta mig ner ikväll och söka ett jobb på en tidning tänkte jag. Min säsongsanställning räcker till september, sedan gäller det att ha hittat något annat att göra.
Tusen tankar snurrar i mitt huvud och blir ett enda virrvarr. Finns så mycket ideér och möjligheter på vad jag vill göra, men det är alltid det där med första steget.

Mina funderingar går också till "vad kan vi göra för att dra in pengar till Wabbie Foundation"?
De jobbar stenhårt med att få in pengar så att fler kan få göra IVF och förhoppningsvis bli föräldrar. Alla som orkar, vad kan vi göra? Jag respekterar till fullo er som inte har orken om ni har gått igenom/går igenom IVF - men vi som orkar kan dra det tunga lasset så att fler får uppleva den lycka det innebär att få bli förälder.

Vi betalar för att människor gör aborter på grund av slarv och ren idioti. Jag har fan ingen lust med sådant! Jag vill se fler föräldrar som tar hand om sina efterlängtade barn.
Ös på med förslag så kan vi samordna något!

1 kommentar:

Jenny sa...

Jag orkar! Jag tänker på Wabbie varje dag.. Dom gör ett så fruktansvärt bra jobb! Men några snille ideér poppar inte upp i min hjärna :/ Det jag tänkt lite på är någon sorts försäljning, men för att sälja något som måste man tillverka något och det kostar pengar.