9.5.11

Idag för ett år sedan

Bloggen blir sannerligen inte bortskämd, men det är ju egentligen här jag skall ventilera mig om allt som händer om dagarna, bara det att tid saknas.

Idag för ett år sedan var det söndag och vår dotter blev döpt. Så ikväll tände vi hennes dopljus och firade med bakelser!


Jobbet är roligt, men tar mycket kraft såhär i början när allting är nytt. Det hänger över mig att jag behöver söka jobb inför hösten också då min säsongsanställning tar slut.

Och söka jobb kommer jag att göra, men jag vill samtidigt starta eget, och egentligen är det rätt tid att göra det nu, medan man ändå har ett jobb.

Ser barnvagnar på staden med nyförlösta morsor och längtar en smula till föräldraledighet.
Det blir konstigt och ovant att inte umgås så mycket med lilla M som man gjorde då man var hemma. Även fast jag vet att hon har det roligt på dagis så är det annorlunda. Man får verkligen ta vara på kvällarna och helgerna.

Snart snart bloggträff, gud så pirrigt och samtidigt så roligt att få träffa likasinnade!
Vilka skall med?

Kram på er!

2 kommentarer:

Äggmadame sa...

Kikade in och vill bara säga hej!

/Äggmadame

Katja sa...

Njut av tiden tsm med M :O) Underbar blogg..