27.1.10

Tack sötnosar!

Vad rart av er tjejer med en blogg-award, ♥-ligt tack till Ventilation och Längtar och väntar

När man får en award ska man:

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

7 intressanta fakta om mig själv
* Jag har kört motorcykel sedan jag var 18 och tävlat lite i roadracing
* Jag har 5 mostrar och 6 morbröder och därmed en stor släkt
* Jag är höjdrädd as hell och klarar knappt av att gå upp för en stege
* Jag är en föreningsmänniska och har många åsikter
* Jag vill gärna jobba med att hjälpa människor och rädda världen på mitt vis
* Jag älskar secondhand, loppisar och shabby-chic stilen
* Jag är glad att jag började jobba tidigt och därmed tjänat egna pengar

Nu bryter jag lite mot reglerna för att välja ut endast sju bloggar är ju omöjligt! Jag vill skicka den här awarden till alla bloggar jag följer och därmed alla goa människor som skriver och som man lärt känna i nätvärlden!


2 kommentarer:

紅豆 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Helena sa...

Å så är du pyttelite båträdd oxå... ;)
Å fantastiskt go, glad och omtänksam! Å säger det till alla hela tiden oxå!
Pussåkram!