27.5.09

En skräddarsydd bebis

Jag kikade såklart på dokumentären om lilla Felix som fick en lillasyster i mars. En syster som kan rädda hans liv. Det är oerhört mäktigt vad man ändå kan göra med hjälp av provrörsbefruktning, att man kan se om embryon är killar/tjejer och om de är friska.

Länk till TV4

För övrigt har vi gått 16 fulla veckor och är nu i v.17...märklig känsla. På jobbet tycker de att det syns att det är en liten gravidmage. Vilket såklart är mysigt att höra - man blir glad och ännu mer stolt!

Jag håller på med ett litet projekt - känner du någon godkänd och auktoriserad revisor som kanske inte ta 40 000:-/år utan som kan hjälpa till med en stiftelse för billigare peng eller gratis?
Mejla gärna ivfkarusell@gmail.com

Hur mår ni? Stora kramar till er!

3 kommentarer:

Malin - brandteknologen sa...

Jag såg också dokumentären, vad skönt att de fick hjälp! Jag håller tummarna för att bebisen i din lilla kula kommer bli lika frisk och fin som deras lillasyster. Kram på dig

Jenny sa...

Såg också dokumentären, den var intressant. Jag bölade så klart när lilla tjejfisen kom till världen, så söt. Skulle vilja veta forsättningen, men det kommer nog i en senare dokumentär.

Vi mår bra:o) Hoppas du också gör det!

KRAM!

Unknown sa...

vi har ju 2 revisorer här ute på ön som går igeonom o godkänner det som jag bokfört. Dom borde väl vara godkända??