25.1.12

List da information

En liten lista från Lila

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 16 år och hade börjat gymnasiet hösten innan. Tre år av mycket ensamhet, men även ljusglimtar i form av parallellkompisar jag trivdes bättre med än de i min egen klass.


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag hade två månader kvar på min föräldraledighet så jag umgicks massor med Majsan


3) FEM SNACKS DU GILLAR
Choklad
Glass
Saltade potatischips
Cashewnötter
Jordnötter

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Sov du lilla videung
Imse vimse spindel
Blinka lilla stjärna
I ett hus vid skogens slut
Trollmor

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU BLEV MÅNGMILJONÄR:
* Säga upp mig och jobba ideellt
* Ge bort upplevelser till nära och kära
* Köpa en motorbana
* Köpa en cool sportbil
* Investera



6) FEM DÅLIGA VANOR:
* Tidsoptimist
* Vill alldeles för mycket för det mesta
* Säger JA lite för ofta
* Samlar på saker som kan vara roliga att återvinna
* Urkass på att städa


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
* Vara med familjen
* Pyssla
* Hänga på internettet
* Ta vara på livet
* Ha skithög musik i bilen när jag åker själv



8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
* Djurmönstrat
* Nätbrynja
* Body
* Skyhöga klackar
*


9) FEM FAVORITLEKSAKER:
* Datorn
* Symaskinen
*
*
*


10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR LISTAN (Utan inbördes ordning och om de orkar och har tid, som ni säkert själva upplever ibland så vill man ju ge till fler och en del har jag inte gett som jag vet nyligen har fått.)


Systeryster

Cornelia


Pez

Jenny

Drullputta

MochM

Sara

Fina Cilla

Familjen i Insjön

Inga kommentarer: