11.1.12

Kommentar från Cattis värmer ända in i själen

"Utifrån mitt synsett är du redan "något". En mamma till ett mirakel och du är en underbar medmänniska, som inte bara stöttar organisationer som är viktigt för oss barnlösa utan även startat organisationen/föreningen där du hjälper till med insamlingar till dem behövande. Så jag tycker inte att du ska vara orolig, utan stanna upp och se vart du är. Du är något stort och har en lysande framtid framför dig! Du är en beundransvärd människa och jag är väldigt imponerad över ditt engagemang.

Mina tankar bara :-)
Ha en bra kväll!

Kram
Cattis"

Ja men såna här kommentarer värmer mitt hjärta rakt in liksom. Blir varm ända in i själen!
Tack så hjärtligt Cattis för otroligt varma och generösa ord till mig! Det betyder mycket! Har du någon blogg? ♥

Inga kommentarer: