6.12.10

Vet ni att ni är bäst?

Alltså, jag vet inte om jag har fått fram det i skrift hur glad och tacksam jag är över allt stöd vi har fått i samband med Majas sjukdom. Det var en fruktansvärd turbulent tid och jag vet att jag inte svarat direkt på era kommentarer som ni skrivit till oss - men hoppas ändå att ni vet att vi är så tacksamma! Ovärderligt stöd! ♥

Vi skall på återbesök både onsdag och torsdag. På onsdag blir det ultraljud för att se hur lymfkörteln på kinden ser ut inuti och på torsdag blir det läkarbedömning.
Det tar tid att läka detta, syns fortfarande att hon haft stora sår i ansiktet, även om de är betydligt mindre än tidigare. Det gör ingenting sålänge hon är frisk inuti och tolkar man hennes mående så skall det nog vara lugnt.

Såg ni på vetenskapens värld ikväll om nobelpristagaren i medicin? Jag är så känslosam och grinar lätt åt det mesta som har med IVF o göra. Mycket för att jag är så oerhört tacksam att hjälp finns och att vi faktiskt har berikats med en underbar dotter, samt viljan att kämpa för alla andra barnlösa människor som inget hellre vill än att få uppleva föräldraskapet!

2 kommentarer:

Santosha sa...

Hej och tack för din kommentar! Halkade in på din blogg genom andra "försöka få barn"-bloggar jag följer och har följt sedan jag själv var inne i samma sväng. Vi fick också hjälp av CvL-kliniken, så det är väldigt kul att sonen sedan kom bara en dag efter Maja! Hoppas att allting ser bra ut med Maja på läkarbesöket.
Kram!

Anonym sa...

Jag såg reportaget och oj vad tårarna rann. Utan honom ingen Adam... Tur att så många kvinnor ställde upp på hans försök, så att han kunde forska trots att det var ont om pengar.
Kram Anna