2.12.10

Från 1 månad till 12 månader

Däckad av magsjuka sedan i måndags så sambon fick vara hemma och ta hand om lilla M för det gick verkligen inte. Idag är jag trött, men har mer energi än tidigare. Hur mår ni?
Det känns som december är en lite loj månad, mycket julbestyr säkert och många som kanske går lite i ide när mörkret och kylan gripit tag om oss alla.

Själv är jag varm inombords när jag tänker på det år som gått. Allting man fått uppleva, alla nya människor man träffat och all kärlek man har fått ge och fått tillbaka.
En liten bildkavalkad på hjärtat från december 09 till och med november 10. Att ett år kan gå så hisnande fort. Jag blir stjärnsnurrig när jag tänker på det. ♥













Den här kärleken går inte att mäta!

1 kommentar:

Pärla sa...

Vilken fin bildserie! Roligt att se hur mycket M har förändrats o vuxit under året!