17.9.10

Livet är inte rättvist

Att det bara får vara såhär orättvist! Jag begriper det inte, vad har de gjort för ont? Varför var deras lilla efterlängtade son tvunget att lämna jordelivet innan det ens börjat?

Kan bara föreställa mig smärtan. När man kämpat länge och sen äntligen blir gravida. Sedan får man inte behålla sitt barn.

Lämna gärna en kommentar hos Tonci och hennes man - det behöver de! ♥
Satt och läste det hon skrivit och var tvungen att gå ifrån datorn för att samla mig och sluta gråta. Varma kramar till er!

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Timea sa...

Tack så mycket för dina fina ord, medkänsla och tankar på oss, både här och i kommentaren som du lämnade på min blogg. De hjälper så mycket.
Kramar till dig!

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Det är hemskt. jag gråter så när jag läser hennes varma, sorgsna inlägg. Hur klarar man av detta?

All värme till Tonci med fam

Kram Ninna

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

hej igen, jag fick utslagen bara så-där-pang! Ingen matallergi utan troligtvis orsakad av sress och oro som huserat här hemma i veckan. Skitläskigt.

Jag letar och ivf-parti-info...

kram Ninna