13.9.10

IVF systrar [bilder från bloggträff]

Blir så illa till mods när jag läser om Tonci och hennes man som bara veckor innan födseln förlorar sin lilla son i magen. Det är obeskrivligt, vilken smärta. Inte nog med att det är svårt att bli gravida, man får inte ens föda ett levande barn.

Tog tag i bilderna från bloggträffen därför att när jag tänker tillbaka på helgen så fylls jag med kärlek. Det är just det här som är bra med IVF-systrar, att man inte sitter i samma båt. Man stöttar och hjälper varandra! Jo jag vet att jag har ett barn -men kommer alltid att leva i IVF-bubblan eftersom jag varit med om det.


Jennys son Elvin & Maja höll händerna när vi stod uppe vid cafét och väntade in alla tjejer

Carro, Jenny och Sara i väntan på övriga. Jenny bröstar upp sig ;-)

Elvin & Maja igen - still going strong


Lunchdags!
Carro närmast kameran, Sara, Åsa och Joanna


Linda som själv inte har blogg men som följt några av IVF-bloggarna tillsammans med Maria


Vi bad en karl ta ett kort på hela tjejligan!

Delar av bebismaffian slumrade sött i sina vagnar
Elvin nedan


Wabbie Foundation är en viktig stiftelse som jobbar för de som håller på med IVF / adoption.
Här bläddrar alla igenom foldern

Fina Carro

Sara, Åsa och Joanna läser kartan som tvättäkta turister ♥

Maria med dottern Molly som hade rockig kalufs dagen till ära :)

På tunnelbanan hem mot södra förorterna. Maja slumrade i vagnen och Elvin håller span.

Gänget på Fridays

Bloggmania. Har man träffats via bloggar vore det konstigt om man kan hålla sig ifrån att blogga när man umgås. Vi är ju tjejer så det går att göra flera saker samtidigt.


Tack igen tjejer för en fin helg!
All styrka och kärlek till alla er som kämpar på. Vi håller ihop och stöttar varandra! ♥

3 kommentarer:

Lila sa...

Men så fina bilder du tog!!!! Så himla lustigt, jag satt på bussen i morse och tänkte att jag nog ska göra ett rejält inlägg om bloggträffen och lägga ut lite fler bilder -så hittar jag ditt inlägg:) Tänker ofta tillbaka på träffen med stor värme i hjärtat! Längtar till nästa tillfälle!

Såg ditt inlägg om bio, vi får ta nästa beakta bio:). Gjorde ett inlägg idag hos din sambo, frågade om er färg till garaget.

Kram Carro

Lila sa...

Jag menade braiga bio:)

Emelie sa...

jag blir så avundsjuk varje gång jag ser bilder från träffen, hoppas det blir en snart som jag kan haka på!