22.6.10

Tack allra finaste ♥

Tack allra finaste vänner! Både bloggvänner och dem jag träffat i verkligheten! Era kommentarer värmde jättemycket och jag blir så glad över den stöttning som finns! Tackar allra ödmjukast för att ni är så snälla mot mig! ♥


Orken som tröt var nog en redig släng av PMS också för dagen efter kom mensen. Det är konstigt att det gör ondare att ha mens efter att man fött barn - känns som man bär en 25 kilos vikt med hela underlivet. Någon som känner igen sig eller är det bara jag som gör mina knipövningar för sällan? Kvinnor, flickor, tanter - glöm inte att knipa!

Jag ligger fortfarande efter med mycket - men mycket kan jag ju styra över själv. Är en sådan människa som helst vill att saker ska ha hänt igår, vill att saker ska hända fort med andra ord. Dagligen får jag lära mig att ta en sak i taget.

Tack igen raringar! Åh - jag hoppas verkligen att många har möjlighet och vill komma på bloggträffen vi anordnar, det vore ju så kul att kramas på riktigt! Hoppas ni vill komma!

1 kommentar:

Åsa sa...

Jag kommer så gärna, så gärna! Vet inte riktigt vilken dag vi åker upp än men det löser sig längre fram! Är där någon plats eller något bestämt än? Tänkte om man skulle boka hotell som ligger i närheten.
Glad midsommar vännen och stora kramar!