19.5.10

To do -lista

Att göra - till exempel att tapetsera om vårt sovrum som inte har de snyggaste tapeterna...

Det är mycket som snurrar uppe i hjärnbalken i detta huvud må ni tro. Många saker som skall göras. Det enda är att dygnet bara har 24 timmar och då måste man ju försöka sova däremellan också. Många äventyr på gång! I kalendern finns en "Att göra"-lista för annars glöms hälften bort.

Om ni tycker att jag är sen med att svara på kommentarer så är det precis så och det ber jag om ursäkt för. Ibland är jag bra på att tänka "jag tar det sen" för jag kanske kikar in och läser som hastigast men har något annat på gång och kan inte slå mig ner i lugn & ro.

Mitt stora projekt är huset. Vi har bott här i tre år och man samlar oundvikligen på sig saker.
Så det behövs en rejäl städning och rensning. Det ligger över mig hela tiden känns det som och medför att det ibland är svårt att hitta fokus och ro med något annat projekt.

Men jag är så innerligt glad för alla som är här inne och läser samt kommenterar! Det är hur mysigt som helst att ni finns därute! Tack för det alla ni - det värmer!


3 kommentarer:

Kix sa...

Hej, tack för dina stödjande ord på min blogg, men tyvärr så visade gravstickan minus... så inte denna gång heller. Här är det full rulle ser jag. Underbart för er!!

Kix

Lina - Mamma till ängeln Emilia & Bönan i magen sa...

Hej!
Nej nu är det inte lång tid kvar, tur! :)
Hoppas ni mår bra.
Kram

Anonym sa...

Livet är alldeles för kort för att ältas! Lev livet nu, imorgon är för sent. Bry dig ej om andra! Det är ditt liv! Att riktigt leva är att ta till sig..känslan och förnuftet...som också visar vart just ditt liv är ämnat att vara! Någonstans vet du redan.. du kloka fina tjej...Lev idag och njut av allt det fina du har omkring dig! Allt annat är ej viktigt!
ETT RENT HUS ÄR ETT TECKEN PÅ ETT BORTKASTAT LIV!
STÄDA INTE bort dina kära!!!!!!! PUSS PUSS