9.8.09

v.27+0 och magbild

Jag fick ju en sådan pik av min sambo på bilden med tidslinjen att jag hade samma byxor på mig. Så här kommer en utan, en riktig troschock - som media skulle ha skrivit! Ber om ursäkt ifall jag bländar er med mina blekfeta ben som inte har de rätta pigmenten för att bli bruna... men det viktigaste är innehållet i kroppen som buffar och har sig.

Mamma o pappa var på besök i helgen för att pappa skulle hjälpa sambon med garaget och mamma skulle plocka svamp. Sjuan var väldigt lugn så jag la mig på golvet efter maten och då blev det cirkus. Pappa såg till och med när h*n sparkade och sen fick de känna själva :-)

Vi har redan kommit till vecka 27 och det är helt fantastiskt! Tiden bara springer iväg, men det kanske är så när stigen börjar bli alltmer rak efter den tidigare krokigheten.

Jag blir så glad för kommentarer jag får! Till Anna - som skrev som anonym, så roligt att vi har samma BF! Har du själv någon blogg? Annars får du gärna mejla till mig (ivfkarusell[snabel-a]gmail.com) så kan vi skriva där!

Ha en skön kväll o massa kramar till er!

3 kommentarer:

MochM sa...

Troschock minsann, vågat vågat, haha!
Fin mage och bra liten sjua som växer på och rör sig när mamma och pappa är på besök!
Sköt om er!

Jenny sa...

Nu är jag tillbaka och har hunnit läsa ikapp. Ja jädrar vilken troschock man får se, hihi. Jag kan ju kontra med bikinichock på min blogg;o)

Skönt att se att du mår bra och växer.

Vi hörs vännen.

Kramar!

Anonym sa...

Hej!

Anna här som skrev anonymt tidigare, jag har ingen blogg, men jag ger mig gärna på att mejla dig ngn dag framöver.

Ha en fin kväll även om det snart är natt. :-)

/Anna