1.1.13

Nytt år

Gott Nytt År till er!
Vi firade hemma i tv-soffan eftersom dotter o karln kräktes i söndags och det var bara blåsa av festligheterna vi var bjudna på. Lite tråkigt att missa att umgås med goda vänner, men det får bli annat tillfälle helt enkelt.

Fredag till lördag firade vi jul i barndomshemmet. Finfina klappar till barnen och oss vuxna, god mat som mamma gjort och sedan julgodis som mamma och lillasyster gjort.
 Alltid mysigt att umgås även om det blir väldigt intensivt med alla ungar :-)

Det här med bloggandet kanske man skulle bli bättre på. Jag har verkligen inte prioriterat den alls tyvärr.
Ibland glömmer jag bort eller så har jag bara inget speciellt att skriva, även fast jag älskar att skriva och det blir ju faktiskt som en liten dagbok. Får se om jag lyckas bättre mig. Må så gott!

Med en toalettrulle på kameralinsen blir världen så rund o go

Inga kommentarer: