29.1.13

Den som spar han har

Lillan på snowracer á la 90-talet
Som i fallet med min gamla snowracer från 90-talet i plast. Den passar ypperligt för tösabiten att åka på nu och jag är glad att många av våra leksaker har sparats. Min lillasyster och jag fick likadana racers och de har använts i skogsbacken hemma i Älvsjö back in the days.

Vi fick dem av farmor och farfar och jag minns de stora paketen och att omslagspappret var från någon matbutik eftersom det var så tunt så man nästan såg igenom vad det var för något.
Hoppas farmor Inga tittar ner och ser att vi använder denna leksak så många år efter att den införskaffades. Den har kommit väl till användning. Kanske håller den 20 år till så att mitt barnbarn kan använda den...


1 kommentar:

Lasse sa...

Precis älskling. Den som spar han har. Det har jag alltid sagt. ;)