9.1.13

Nu provar vi blöjfritt på dagis

Idag provar vi utan blöja på dagis!
Här hemma så vill hon alltid ha blöja när hon skall bajsa - är väl en vanesak och kanske lättare om hon är på dagis och ser hur de andra barnen gör. Återstår att se om det fungerade bra och om hon tycker det fungerar.

Förutom extrajobb på badhus så jobbar jag nu även extra som säljare. Det var mitt förra jobb som hörde av sig och behövde lite frilans. Så jag skrapar ihop mina timmar och resterande får jag lov att stämpla. Men man har ju betalat in till a-kassan och facket i åtskilliga år så det känns ok. Speciellt ok när man vet att det inte kommer vara såhär en längre tid. Men som det är nu så trivs jag bra. Lillan går inte så långa dagar på dagis och jag har två olika jobb med olika uppgifter och kollegor ♥




1 kommentar:

Frida - Vita villan sa...

Heja heja till er båda!
Kram