17.10.11

Kakakex!

Nyvaken Majsan på Tallink-båten till Riga

Vi har ju varit iväg på kryssning vilket var jättemysigt! Jag ogillar när det gungar så fredagkvällen blev tack och godnatt med ett åksjuketuggummi i munnen.
Lördagen var dock fin när vi var iland i Riga (även om det gungade under mina fötter hela tiden)

På bilden mumsar lilla M en kaka. Hon har fått för sig att kaka = Digestivekex och Kex är= Guldmarie. Hon brukar ofta säga "Kakakex" och får hon sin vilja igenom går vi till skafferiet.
När jag har öppnat ger hon först en godisbit till hunden (rättvist) och sedan får hon kakakex. Hon kan inte äta bara kaka eller bara kex. Måste vara både och.

Tack Majsan för att jag får hänga med i din utveckling - den är det häftigaste jag vet! ♥

1 kommentar:

Lila sa...

Maja är en så himla söt unge!!! Kram Lila