4.10.11

Fjärde oktober

Riktiga höststormar här i Eskilstuna idag, men det känns verkligen inte som oktober och den känslan får gärna hänga kvar ett tag. Snön kan få vänta till december.

Idag fyller farfar 92 år, vi var på fikabesök på hemmet där han bor i helgen som var.
Dock är han dement så han kommer tyvärr inte ihåg vilka barnbarnen är. Men jag ringde honom idag och gratulerade och han blir glad att man ringer - även om han inte vet vem som ringer försöker han hålla skenet uppe. Han sa att man får ta en dag i taget.

Så är det ju, en dag i taget!
Ser oerhört mycket fram emot torsdag, jag kommer få kika på TV3 Play för jag är iväg och jobbar med min förening Omtanke på kvällen. Men klockan 20.00 på TV3 får ni ju inte missa "Drömmen om ett barn"
Lasse & Sandra som startade Wabbie Foundation är med och bara det gör att jag nästan börja gråta i trailern. Dessa två fantastiska människor och deras lilla prinsessa till dotter - de är så härliga och enkla och sliter hårt med Wabbie. Hoppas alla kan fortsätta sprida stiftelsen (och även föreningen Barnlängtan såklart!) så att fler uppmärksammar detta!

Inga kommentarer: