4.3.14

Jupiter

Vecka 6


Ca vecka 7-8

Ca vecka 10-11

Vecka 16+3


Jupiter är arbetsnamnet på den lilla som växer i magen. En riktig liten kämpe som vuxit på sig trots att mamman inte mår speciellt bra.
Vi väntar på rutin ultraljudet som är om två veckor i v.19 och då får vi kika en längre stund.
Dessa ultraljud har mest varit för att se att Jupiter lever och för att läkaren har kontrollerat min vätska i buken samt alla cystor jag haft på äggstockarna.

Varje gång har han varit snäll och tagit bilder.
Jag har en väldigt bra och omtänksam gynläkare som tar mig på allvar.

2 kommentarer:

stapplandesteg sa...

Åh, grattis! Så roligt med syskon på gång. Hoppas att du mår bättre nu och får må bättre resten av graviditeten.
Kramar
fd stapplandesteg

Anonym sa...

Vad glad jag blir att höra att det ändå blev en graviditet, trots att överstimuleringen verkar botten.

Tufft att du mått dåligt, hoppas att du får mår bra framöver och den lilla med.

Stor kram och grattis till tusen!