2.8.11

Varenda dag...

Har jag tänkt att jag skall blogga, för att sedan inse att tiden flyger från mig. Varenda dag. Märkligt. Ska faktiskt bli skönt att inte jobba 9-10 timmar om dagen när vi går ner i lågsäsong om två veckor. Visserligen trivs jag jättebra på mitt jobb och det är väldigt roligt, speciellt med alla glada barn man får träffa. Men jag har jobbat så intensivt nu så det ska bli skönt och varva ner lite.
För er som undrat, Parken Zoo är min arbetsgivare.

Varenda dag tänker jag också på alla er IVF-systrar o bröder därute. Hinner inte läsa era bloggar, men tänker på hur det går för er och hur ni mår.

Vore så roligt att få till bloggträffen i oktober. Det behövs. Vi behöver varandra. Även om jag känner mig värdelös nu som inte hinner med att ens blogga. Men var sak har sin tid.

Visste ni att jag också varenda dag är tacksam för att få leva?
Då vet ni det nu. För det är jag och de tankarna släpper mig aldrig. Livrädd för att det ska ta slut. Därför lever jag nu. Kram till er!

Inga kommentarer: