9.4.11

Helgandas lite

Får ni också känslan av att ni ligger efter ibland? Tusen saker som skall göras, men blir inte gjorda för det är så mycket annat.

Har helt enkelt inte hunnit med bloggandet i veckan eftersom jag jobbat!
Efter 1,5 års föräldraledighet är jag tillbaka i verkligheten med lämning/hämtning på dagis och det här vardagspusslet som jag är så glad över att få befinna mig i.

Det rusar i mig av kärlek och glädje!

Jag gick från att känna mig värdelös till att få känna mig värdefull. Tack vare kontakter lyckades jag knipa ett jobb som sträcker sig från april-september. Har jobbat en vecka nu och det känns som jag varit där längre, mycket märkligt men skönt att man trivs.

Ni kommer säkert besöka min arbetsplats i sommar en del av er ;-)
Extra lyx är att ha 20 minuters körning till jobbet!

Hur mår ni? Stor kram!

Missa inte bloggträffen 21-22 maj!

2 kommentarer:

MDB sa...

Nu blir jag ju nyfiken var du jobbar?

Härligt att få känna sig värdefull, så borde alla ha det på jobbet!

MDB sa...

Glömde skriva om bloggträffen - jag är peppad, men vet inte hur det kommer att funka med barnet. Att lämna henne med pappan en hel dag känns lite länge med tanke på amningen. Antingen kanske jag kan ansluta till middagen eller om det är ok att ta med henne på lunchen. Har ni sagt något om barn på träffen, vet ju själv hur känsligt det kan vara?