18.4.11

Alltid återkommande tacksamhet

Att få åka till dagis efter jobbet och kliva in på gården för att på håll se lilla fröken med sandiga knän, mössan på svaj i det soliga vädret och hur hon älskar att dona i sandlådan.

Hur hon ler mot mig när hon fått syn på mig och vill upp i famnen för att inte släppa taget.
Vinkar glatt mot både barn och personal när vi skall gå och skrattar när man frågar om hon haft roligt under dagen.

Vilken otrolig ynnest att få ta del av detta! Fortfarande fastän lilla M snart är 18 månader så kan jag känna en overklighetskänsla av att detta faktiskt händer på riktigt. Jag är så oerhört tacksam och glad och alldeles till mig av alla känslor.

Maja är min stora kärlek här i livet! Tack för att jag får vara din knäppa och galna mamma!

1 kommentar:

Tea sa...

Underbart att läsa!