16.5.13

Luften gick lite ur

Älskade dotter med sin moster  <3 br="">
Lördagen den 4 maj skulle vi ha åkt in till Carl von Linne-kliniken. Spänd av förväntan bad jag hela morgonen att de inte skulle ringa. Men vid 9.30 ringde mobilen och jag förmådde inte ens att svara så det fick sambon göra.

Ägget hade inte utvecklats så som de ville så vi behövde inte komma in.
Luften gick verkligen ur mig. Dels hade jag jobbat väldigt intensivt innan och sedan hade man haft förhoppning om att det skulle gå vägen. Jag blev så matt.
Glad för fina kollegor som talade om att jag inte behövde komma in, även fast det var min jobbdag.
Vi hade en trädgårdsdag och det var bra att få röja och rensa och ha tankarna på annat håll.
Samtidigt som det är bättre att ägget dör nu innan och inte inne i min mage.

Nya tag helt enkelt. Nu startar vi om IVF-karusellen igen och det är väl bara hålla i sig.
Lillasyster fick in 8000:- i insamlingen till vårt försök, helt enormt!!

3 kommentarer:

Drömmen sa...

Åh vad tråkigt att läsa. Håller tummarna att det ska gå bättre nästa gång. Fantastiska människor det finns där ute!

Fint kort på dig och tösen! :)

Kram

JaMa08 sa...

Va tråkigt att det inte blev något, samtalen ifrån ivf är så jobbiga för man vet precis vad de ska säga. Det gör så ont i ens hjärta när man får veta att det inte blir något. Tänker på er! Kram

Drömmen sa...

Hehe, såg nu att det var bild på tös med moster...: ) Fina iallafall : )