5.6.12

Tisdag femte juni tjugohundratolv


Godkväll! Dagarna trillar på i en rackarns fart, man kan inte annat än att flyta med och njuta av stunden som är just här och just nu.Vad annars kan man göra? Jag ligger efter med lite saker varstans såsom att städa/röja, se till att skriva i Majas bok (som jag nog säkert inte gjort på ett halvår vilket medför att jag knappt vågar öppna boken...) och mycket annat.

Är skönt att komma hem efter jobbet och ladda batterierna. Det har blivit lite för många timmar i maj-månad, men håller på och jobbar ikapp så att juni inte blir likadan. En fördel är att man trivs bra, inte har ångest över att gå till jobbet och dagarna bara försvinner iväg (inte jättepositivt för mig för då hinner jag inte allting som skall ordnas)

Bilden ovan är från när grannarna (det är 0,5 km mellan men ute på landet får man kalla det grannar) behövde hjälp med att utfodra hästarna. Något som barnen uppskattade tillsammans med sin pappa (jag jobbade) Majsan bär på påsarna det varit hö i.

Förundras över utvecklingen och hur fort de växer, magiskt!


1 kommentar:

Luiza sa...

Haha,ja, sån är jag. Ärlig och spontan. Kul att du tyckte det var lite roligt, hehe.

Tack för dina tröstande rader om amningen. Jag ska försöka släppa det dåliga samvetet när som helst =).
Sov gott.
Kramar/
Luiza